
آیا برای خرید از سایت هیچ کالا حتما نیاز به عضویت است؟
پاسخ: خیر، شما می توانید بدون عضویت از سایت هیچ کالا خرید کنید، البته برای هر خرید ملزم به درج آدرس و اطلاعات تماس هستید در صورتی که با عضویت در سایت علاوه بر مطلع شدن از تخفیف های ویژه و دریافت کد تخفیف اولیه (هدیه عضویت) نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات تماس نیست.
آیا می توانم سفارشات خودم را به آدرسی غیر از آدرس ثبت شده بفرستم؟
پاسخ: بله، شما می توانید در مرحله ثبت ادرس و مشخصات قبل از تایید فاکتور آدرس مورد نظرتان را ثبت کنید
آیا می توان در هر ساعت از شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: بله شما در هر ساعت از ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی هیچ کالا ثبت کنید
آیا می توانم جنس خود را تعویض کنم؟
پاسخ: با توجه به مصویه اداره وزارت بهداشت کالاهای آرایشی و بهداشتی فقط در صورت باز نشدن پلمپ جنس قابل تعویض می باشد.برای تعویض کالا با واحد پشتیبانی می توانید تماس بگیرید. هزینه ارسال و تعویض کالا با مشتری است.